WWE Superstar Bray Wyatt denies allegations published by internet tabloid

By: 
Joshua Waddles
Staff Writer

WWE Superstar Bray Wyatt took to Twitter to deny a new batch of allegations published by Daily Mail. Keeping in character, Bray Wyatt tweeted on Thursday night “People spread lies. You know who you are. Lies. All lies.”

He ended his tweet with “A wolf never looses sleep over the opinion of a sheep. Fool.” This last line is in keeping with his WWE character.

Bray Wyatt, real name Windham Rotunda, is in the middle of a very public and nasty divorce from spouse Samantha Rotunda. Samantha Rotunda has publicly accused Bray Wyatt of having an affair with WWE ring announcer JoJo Offerman. These allegations began about eight months ago, but Daily Mail accuses Bray Wyatt of refusing to pay child support to Rotunda.

The article published by Daily Mail says that Wyatt had been paying Samantha Rotunda about $6,000 a month. Daily Mail alleges Samantha Rotunda was awarded temporary monthly income of $14,735 and a one off payment of $50,000. Daily Mail claims Wyatt refused to pay beyond the original $6,000 a month.

Daily Mail also published accusations that Wyatt spent hundreds of dollars on expensive gifts for Offerman and strip clubs.

In his tweet, Bray Wyatt appears to deny all of these allegations, though he is likely constrained in how specifically he can comment because of WWE policies and contracts. Wyatt’s sister, Mika Rotunda, also took to twitter to say, “Don’t believe all the lies you read on the internet.”

Daily Mail, the publication which began this story, has often been accused of spreading fake news. Wikipedia banned Daily Mail as an unreliable source and the founder of Wikipedia, Jimmy Wales, claimed Daily Mail has “Mastered the art of running stories that aren’t true.”

Fake news stories by the Daily Mail include a claim that a 31 year old British woman died of “Cannabis poisoning” and a false claim that First Lady Melania Trump once worked for an escort service. Daily Mail settled a lawsuit and agreed to pay the First Lady $2.9 million in damages for that story, in addition to publishing a retraction.

Category:

Malvern Daily Records Friends 2 Follow